Jer sutra je novi dan…

 

img12.10.2016. Odense, DK

Dragi moji

Ne pokusavajte da zamislite da ste citanjem postova procitali cijelu knjigu, ni blizu! I kad procitate sve, nedostajat ce neki  dijelovi i detalji. Ipak je sajt O KNJIZI i ne sama knjiga u cjelosti.

Iako sam odabrala vec puno materijala (i jos se sajt “puni”) namjena sajta je da sacuva prvenstveno sve divne uspomene koje ste mi omogucili, hrabreci me, a puno vas je ucestvovalo!

Hiljade poruka koje nisam uspjela do kraja ni procitati jer uvijek bi stizale nove. I tako vec pune dvije godine.

Misija ovog sajta je da ohrabri sve bolesne ljude sirom planete u situacijama kada ne vide izlaz uz “Sobu za nikoga” shvate da nisu sami, pronalaze inspiraciju kroj moj strah, kreativnost, otpor prema raku, a u isto vrijeme i prihvatanje bolesti.

Strah od bolesti

Jedan od najvecih ljudskih strahova je strah od bolesti, posebno strah od raka. Po vlastitom iskustvu smatram da strah moze da nas unisti ako mu se ne odupremo. Teski su psiholoski procesi koji prolazi svaki onkoloski pacijent i misljenja sam da sa pacijentima u strahu treba dosta razgovarati. Nikada ne znate cije ce rijeci postati okidac konacnog razbijanja straha koji ako nas ne ubije onda sve radi na tome da nas organizam to ucini sam.

Da odustane, da kaze: ja to ne mogu! E tu smo gotovi! Gubimo!

Ja HOCU, Ja MOGU!!! Kada? SADA

Upravo zato sam podijelila svoju pricu o raku koja moze biti okidac drugim pacijentima da razbiju vlastiti strah i krenu u borbu na pravi nacin, posebno onima koji su sami i ne vide izlaz da uvide da je sve prolazno, pa tako i sva ta stanja koja dolaze u paketu sa dijagnozom – rak.

Trenutno sam na oporavku od operacije. Svakim danom sam bolje i mastam o tome da imam dug kosu i strpljivo cekam kao sto sam i tada strpljivo cekala da prodje sve puno bolnije i gore. I proslo je…. Proci ce i kod vas!

Do slijedeceg tipkanja

Vasa Donna Ares

Komentariši