Zadovoljna zena

Uglavnom, stojim tako pred ogledalom u savršenoj zlatnoj haljini i savršenim dugim čizmama i već sam u mislima na bini u Mejdanu – i tek tog trenutka potpuno shvatam da sam uspjela. Konačno je to to! Gledam svoj odraz u ogledalu i dolazi do moje svijesti informacija da sam mršava. Tog trenutka shvatam. Do tada je bila pripravnost bez opuštanja, borba s ogledalima i nisam ni smjela pomisliti da sam sve bliže cilju, iako su mi prijatelji već go- vorili da jesam, ja nikad u to nisam bila sasvim sigurna. U ovom pobjedonosnom momentu su pale sve moje buduće brige oko kilaže, plan završetka svih dijeta i nastavak održavanja laganijim treninzima. Tanka s oblinama. To je ta savršena linija. Bravo, Donna!

– Uzimate ipak haljinu – misli mi prekida prodavačica.

– Naravno – odgovaram sretno i s osmijehom dok je svlačim sa sebe.

Bila sam više nego zadovoljna. Ono kad kažete ZADOVOLJNA ŽENA. Tog trenutka sam to bila ja. Mislim da nema veće ženske sreće od one kad može da obuče sve što poželi. Uspjela sam doći do cilja. Bravo, zmajčino. Konačno sam fit. Isplatio se proliveni znoj, treninzi, čučnjevi, dijete i odricanja. Tetovaža na tankom ramenu je izgledala odlično i osmijeh mi više nije silazio s lica. Priznajem, nije bilo lako i sve oko mršavljenja je bilo stresno kao i većini žena, ali nema ljepše nagrade od one kada sve što iz- vučete iz ormara možete nositi bez straha i bez onog razmišljanja DEBELA SAM. Više nisam bila.

Zadnji singl je prošao odlično, zatim rođendanska pjesma, a već sam bila izbacila i novu baladu. Pripreme oko snimanja video spota uveliko su tekle. Krajem sedmog mjeseca pojavila mi se sitna izbočina poput kvržice na lijevoj preponi. Mislila sam da je urasla dlaka i nisam tome pridavala ama baš nikakav značaj, s obzirom na sve kozmetičke tretmane kojima sam kao žena bila izložena, opravdano sam pomislila da je urasla dlačica i da će proći. Ma ništa, sitna mala kvržica. Nebitna… Daj da vidim šta ćemo s tim novim spotom. Tako sam razmišljala.

Komentariši