Lazna slika

img_0640   Probudila sam se malo kasnije. U međuvremenu su javili da moram do doktora po nove nalaze. Tog dana sam se malo jače našminkala s obzirom na to da ću kasnije na rođendan i s tom svježom optičkom varkom na licu posjetila sam doktora.

– O, danas mi zdravije izgledaš. Bit će to dobro, samo polako.

Po povratku sam javila mami nalaze i čula se sa svojom tetkom Petkom i odmah joj rekla da mi je doktor s vrata pohvalio izgled, a ona me sumnjičavo upitala jesam li bila našminkana.

– Pa ti njemu daješ lažnu sliku. Treba da odeš bez šminke da čovjek vidi pred sobom tvoje pravo stanje – ona me potpuno osjećala.

Mi smo se najbolje razumjele. Odrasla sam kod tetke i majke, a uglavnom me je čuvala tetka, pa je tada i zaradila nadimak tetka Petka i ostala je pod tim imenom i danas, jer se i moja druga tetka, tatina sestra zove Aida. Dok su mama i tata radili, prenoćila bih jednom, pa par puta, a onda ostala i provodila više vremena kod majke nego kod vlastitih roditelja do kretanja u osnovnu školu. Nas dvije smo imale poseban odnos. Uzimala mi je mjere dok spavam, a ujutro bi me čekala nova haljinica. Imali smo veliki ćup za sitni novac koji sam tako skupljala i od tog novca smo kupovale uglavnom nove materijale. Tako je moja tetka odmah znala da sam sa šminkom pogriješila.

– Slažem se. Sutra ću otići nenašminkana. Idem danas Sari na rođendan, morala sam se srediti.

SOBA ZA NIKOGA – Poglavlje 4

Komentariši