Dvor

     Volim sve što se dešava na dvorovima, filmove i serije s tom tematikom, od Games of Thrones do kraljice Elizabete i zato mi je pristajao i taj Ares, baš kao i taj sultan Sulejman. Bilo je nešto ratničko i divlje u meni. Možda sam u prošlom životu bila veliki ratnik, možda mi je to suđeno i danas, ali nemam sablju u ruci da dokažem svoju muškost, pa moram da se dokazujem na razne druge načine u ovom novom svijetu bez džentlmena koje nam je ovo novo doba nametnulo. Rekla sam muškost, jer žena je u današnje vrijeme već odavno razmišljala kao muškarac; prisutna u svim sferama dobila je sva prava i uživala ih maksimalno. Ali kad god smo padale u očaj onda smo ipak tražile pomoć svog muškarca, ne zato što smo je uvijek trebale, nego zato što nam to prija. Zato što nam je potrebna njihova prisutnost, kao što je meni zagrljaj mog Džavida obećavao više od svih riječi svijeta.

SOBA ZA NIKOGA – Poglavlje 20

Komentariši