Neki drugi ja

   Samo par dana nakon šeste kemoterapije uz nuspojave najjače žestine išla sam par puta do bolničkog javnog WC-a povraćati dok su Džavid i Maša sjedili i čekali da me prozovu na zakazano snimanje magnetnom rezonancom. Bila sam slaba i jedva sam čekala da završi to skeniranje da idemo kod Maše. Planirali smo gledati emisiju Fikreta Hodžića Neki drugi ja koju sam prije donatorske večere snimila u najboljim danima, u trećoj sedmici.

Donna Ares - Soba za nikoga   Mene su uskoro pozvali da uđem i nakon serije povraćanja mislila sam da ću ipak izdržati mirno sve vrijeme skeniranja i bila sam u pravu. Brzo je prošlo i već smo bili kod Maše, a emisija samo što nije počela. Inače nisam gledala svoje emisije, ja sam u tome uživala dok sam snimala i nisam imala potrebu prolaziti to ponovo i gledati reprize. Ali ova emisija me zanimala zato što sam ćelava, sebi drugačija, zato što pričam o životu, bez rezerve, bez kalkulacija o svojoj životnoj borbi, a ne o muzici, pjesmama i uobičajenim temama.

Pogledaj NEKI DRUGI JA

img_1926

SOBA ZA NIKOGA – Poglavlje 18

Komentariši