Jedan narod

#DOSTA JE

   Još jedan naslov DK koji mi se pored No escape from Balkan i 5 do 12 odlično uklopio. Umorna od svega povukla sam ručnu i nakon toga se udaljila od javnosti. U međuvremenu je došlo do pravog malog rata na mojim profilima, uglavnom su saosjećajni i nezadovoljni ljudi na mojoj strani komentarisali da nam je sve važnije od srži problema, a ja sam zaključila da se ovi što me kritikuju zapravo boje moje bolesti i kriju se iza mojih rogova, jer to im je sad opravdanje zašto nemaju osjećaja za humanitarne akcije, a ja ih ne zanimam svakako. Ja sam samo povod za izljev nezadovoljstva i ličnih frustracija, jer danas smetam ja, sutra galamimo zbog gradnje hidrocentrala na rijeci Uni, a prije toga se raspravlja o Srebrenici. Neke rasprave su važne, neke su s višim ciljem, a neke su potpuno bespotrebne. Dokle ćemo tražiti razlike i javno ih isticati. Dokle mislimo voditi bespotrebne rasprave na Facebooku umjesto da ističemo sve što nam je lijepo i zajedničko, zanemarujući razlike da tako podstičemo jedni druge? Svi smo mi jedan narod bez obzira da li vjerujemo u Boga manje ili više ili nikako. Bog ne voli ni one što osuđuju, oni nisu dobri učitelji. Riješite se predrasuda i otvorit će vam se razne mogućnosti. Ali ne, kod nas je popularnije da ukopavamo jedni druge i tu nije bio pomoći. Velikani su prije mene pisali o mentalitetu Balkana. Jedan status je obilježio čitavu tu situaciju Rogovi, a radio Sarajevo objavilo na svom portalu:

“Lakše je izliječiti rak nego naš mentalitet!”

SOBA ZA NIKOGA – Poglavlje 24

Komentariši