Kakav gazda takav pas – PET CT

Saznali smo brzo nalaze PET CT-a. Tumor je još prisutan, tačnije žarište od 1 cm. Metastaza vise nije bilo i po tom pitanju smo bili sigurni. Odlično. Hvala Bogu. Nije se povećao. To je važno. Ne ide mi se baš na zračenje. Zračenje ubija, ali i kemoterapija ubija, pa sam je preživjela. Idemo dalje. Voda s limunom, med s kunicom, đumbir, tata Smajo i ostali pripravci su spremni. Banana – kažu – prije i jedna poslije radioterapije.

Moje liječenje se intenzivno nastavlja i sreća pa smo otišli na more. Baterije su pune. Nastavak slijedi. Alisa u zemlji čuda neki novi dio, ali moja Alisa se više ne boji, našla je prijatelje i novu avanturu počinje s osmijehom.

Kažu kakav gazda takav pas, odnosno kućni ljubimac, a u ovom slučaju sam gazda i domaćin. Gazda sam bila Timiju i bio je miran, veseo i razigran, a domaćin sam i dalje ovom raku koji je izgleda uporan poput mene, samo nisam sigurna da i on ima rogove. Uskoro će mu zmaj poslati novu vatru i potpuno ga spaliti zračenjem.

Za ponedjeljak je zakazan prvi termin zračenja. Odjel radioterapija.

SOBA ZA NIKOGA – Poglavlje 25

Komentariši