Pletenje

img_1540   Ja sam još uvijek bila na potezu u ovoj našoj igrici i morala sam naći način da pobijedim ribe, ovaj put na rukama. Kompletne šake su bile u istom stanju kao i noge i vidjela sam da mi je puno lakše ako pletem. Zaključila sam da mi je najbolje ako sam aktivna. Plela sam danima bez prestanka. Plela sam tako i prilikom snimanja kada mi je televizija Pink bila u posjeti. Sivi šal s finom mustrom i nekim pletenicama. Plela sam ga sebi, a poklonila Adi frizeru. Nakon Facebook objava mog pletiva u raznim bojama počeo se puniti inbox slikama pletiva drugih žena koje su inspirisane mojim radom napravile neke svoje unikate. Tada sam shvatila šta znači kada mi govore da sam inspiracija za mnoge, posebno žene koje su mi ionako slale poruke da kad vide kako se patim, skidaju zavjese, sređuju čitavu kuću i ništa im to ne bude teško, jer sam im živi podsjetnik da u životu ima nešto puno gore. Bilo mi je drago zbog toga što ponovo pletu. Neke koje možda nikad ne bi ni pokušale. Zanati i ručni rad su nepravedno zapostavljeni u modernom vremenu. Mislim da je umjetnik svako ko je u stanju prepustiti svoju inteligenciju mašti i stvoriti neko djelo, bio to šal, džemper ili pjesma. Govorila sam da sam pravi zanatlija kao moj tata koji je napustio zanimanje nastavnika fizike i posvetio se stolarstvu koje je iz zanata pretvorio u malu tvornicu, a sam je izvodio umjetnost iz drveta. Šteta da je zanatski rad skoro propala kategorija.

SOBA ZA NIKOGA – Poglavlje 14

Komentariši